KONTAKT

Adresse
Kongevejen 495b
2840 Holte

Telefon
+45 7020 5599
Mandag 10:00 – 12:00
Torsdag 14:00 – 16:00

Hvor ofte behandler Jascha Fonden ansøgninger?

Jascha Fonden afholder bestyrelsesmøder 4 gange om året – almindeligvis i februar, maj, august og november måned. Det er vigtigt at overholde ansøgningsfristen, som står på forsiden af hjemmesiden. Såfremt ansøgningsfristen ikke overholdes kommer ansøgningen først med på det næstkommende bestyrelsesmøde.

Hvorfor er det vigtigt at jeg sender alle de ønskede dokumenter med min ansøgning?

Det er vigtigt, da du ellers får afslag på din ansøgning. Er du i tvivl om noget, så kontakt gerne Jascha Fonden inden du søger. Du kan i øvrigt finde svar på det meste på Jascha Fondens hjemmeside.

Kan der opnås økonomisk støtte til noget, som jeg allerede har købt eller et arrangement, der er afholdt?

Nej, såfremt du allerede har købt det, du søger til eller arrangementet allerede er afholdt – så kan du ikke opnå støtte fra Jascha Fonden.

Hvornår får jeg svar på min ansøgning?

Alle ansøgere får svar uanset om de opnår økonomisk støtte eller ej. Du kan finde opdaterede svarfrister på Jascha Fondens forskellige kategorier på forsiden af vores hjemmeside.

Kan jeg få økonomisk støtte til at genoprette min anstrengte økonomi?

Nej, der ydes ikke støtte til at genoprette en anstrengt økonomi.

Vil den modtagne økonomiske støtte blive overført direkte til min bankkonto?

Ja, men der vigtigt for os at understrege, at selvom Jascha Fonden ikke kræver en kvittering for købet inden udbetaling af bevillingsbeløbet, forbeholder vi os retten til at anmode om dokumentation i fremtiden. Vi ønsker at sikre, at midlerne anvendes på en hensigtsmæssig og ansvarlig måde i overensstemmelse med formålet med vores støtte.